zaterdag 3 april 2010

Herstart...

Op veel blogs verontschuldigt de blogger zich als een nieuwe post lang op zich heeft laten wachten. Die impuls heeft mij ook even bekropen, maar dat heb ik ras van mij afgezet. Als er niets te delen valt waarom zou je dan posten? Immers, het weblog bestaat bij de gratie van de behoeften van de blogger...
Niet dat ik niets te melden had, in tegendeel, er is het nodige gebeurd in mijn leven de afgelopen maanden. Toch voelde ik blijkbaar onvoldoende het verlangen mijn gedachten en gevoelens daarover te delen, en daarvoor wil en kan ik mij niet excuseren.
Mede door de ervaringen van de voorbije maanden en wat die mij geleerd hebben, heb ik mijn 'drive' weer teruggevonden om mijn cortex met hernieuwde energie aan het almachtige NET toe te vertrouwen. Bij deze...
U hoort van mij!

Geen opmerkingen: